Wat ga je doen
Als marketing en employer branding adviseur werk je aan meerdere projecten tegelijkertijd. Elke klant heeft zijn eigen vraagstukken en uitdagingen, waardoor we altijd een projectplan op maat maken. Jij kent de ins en outs van de arbeidsmarkt en weet precies waar doelgroepen zich bevinden en hoe je hen bereikt. Jouw belangrijkste werkzaamheden zijn:
- Onderzoek doen naar het employer brand en adviseren over hoe dit uitgerold kan worden
- Het bedenken en realiseren van originele campagnes die verschillende doelgroepen aanspreken
- Werkgeversmerken vertalen naar websites, video’s, foto’s, vacatureteksten en advertentieteksten
- Tussentijds overleggen met recruiters en klanten om campagnes bij te sturen
- Het volgen en toepassen van de nieuwste trends en ontwikkelingen binnen het vakgebied
Wat krijg je van ons
Je komt te werken in ons nieuwe kantoor aan de rand van Rotterdam. Kennis delen we met elkaar en zo brengen we ons werk naar een hoger niveau. Je krijgt zelfstandigheid en vrijheid, jij weet zelf hoe je jouw werk het beste kunt indelen. Daarnaast kun jij rekenen op:
- Salaris tussen €3.500,00 en €4.750,00 per maand op basis van 40 uur
- 24 vakantiedagen op basis van fulltime en een pensioenregeling
- Alles om jouw werk goed uit te voeren, zoals een laptop, telefoon en uiteraard goede koffie
- Regelmatig borrels en activiteiten zoals onze sport challenges, etentjes of een boottrip
- We investeren graag in jou, jij bepaalt zelf hoe je dit wilt doen
Wie zoeken wij?
Jij bent iemand die de nodige expertise en vaardigheden meebrengt om onze marketingafdeling te versterken. Je werkt nauw samen met recruiters, jouw marketing collega en de klant. We zijn een klein team en werken hard aan de groei van het bedrijf, jouw bijdrage hierin is onmisbaar. Om dit waar te maken verwachten wij het volgende van jou:
- Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare rol
- Een hbo-diploma in een commerciële of communicatie richting
- Beschikbaar voor minimaal 32 uur per week
- Goed in schakelen met verschillende partijen zoals klanten, collega’s en andere partijen
- Ervaring met het bedenken en opzetten van campagnes
Over ons
Werk is essentieel in het leven voor mensen en voor Team Legend. Het gaat verder dan slechts het verdienen van geld en het volgen van een dagelijkse routine; werk bevordert sociale connecties en persoonlijke groei. Wij helpen bedrijven en werkzoekende bij het vinden van hun volgende nieuwe baan. Contact met mensen, creativiteit en marketingcampagnes om de beste kandidaten te vinden is de rode draad in ons bedrijf.
Team Legend is een groeiende organisatie met negen collega’s. Bekijk jouw toekomstige hier. Contact en je weet gelijk wie wij zijn en wat wij doen. Of neem een kijkje op onze TikTok en Instagram pagina (@werkenbijteamlegend) en krijg een beeld van jouw toekomstige collega’s. Naast ons werk maken we ook regelmatig tijd om erop uit te gaan. Van een espresso martini vrijmibo tot aan een potje padel, we organiseren regelmatig leuke activiteiten. Wie weet organiseer jij ons volgende teamuitje.
Reageer via de sollicitatiebutton, telefoon of WhatsApp naar Jako van Middelkoop, 06 – 414 78 997